FAQGhidul cumpărătorului

Descoperă răspunsuri la întrebările importante. În cazul în care ai nelămuriri și nu sunt explicate mai jos, nu ezita să ne contactezi.
Sunt interesat. Cum aflu toate detaliile?

Cel mai bun mod prin care poți afla toate detaliile Nord One este să stabilești o întâlnire la biroul de vânzări cu unul din consultanții noștri. Aici poți afla toate informațiile necesare cu privire la tipurile de apartamente, dotările și facilitățile proiectului, stadiul construcției, materialele folosite, prețuri, discounturi și detalii legate de modalitățile de plată.

Vânzarea pas cu pas

O primă vizită la biroul de vânzări îți poate dezvălui toate informațiile de care ai nevoie pentru a te decide asupra achiziției. Dacă te-ai decis să achiziționezi un apartament la Nord One, vom stabili împreună o întâlnire la notar pentru semnarea promisiunii de vânzare cumpărare. În ziua semnării, colegii noștrii din departamentul financiar-contabil îți vor emite factura de avans cu termen de plată 7 zile. Ulterior, pe parcursul perioadei dintre semnarea PVC-ului și predarea apartamentului, poți solicita oricând facturi pentru a achita din diferență. La predarea apartamentului, după recepție, se semnează contractul final de vânzare-cumpărare.

Cât este avansul?

Avansul minim necesar achiziției unui apartament este de 15% din valoarea apartamentului cu TVA. Acesta se achită în termen de 7 zile de la emiterea facturii de avans, în urma semnării promisiunii de vânzare cumpărare la notar.

Ce documente sunt necesare?

Pentru a semna promisiunea de vânzare-cumpărare sunt necesare următoarele documente: carte de identitate, certificat de căsătorie/divorț (după caz).

Sunt cetățean străin

În cazul în care ești cetățean al Uniunii Europene, la semnarea promisiunii de vânzare-cumpărare trebuie să prezinți pașaportul și Numărul de Indentificare Fiscală de la ANAF.

Cetățenii non UE nu pot achiziționa teren pe teritoriul României, prin urmare, pentru a putea cumpăra un apartament, este necesară achiziția în coproprietate (poate fi și 1%) cu un cetățean UE. Cetățenii non UE care au înființat un SRL pe teritoriul României, pot cumpăra prin intermediul societății respective.

Se oferă discount?

Discounturile se oferă în funcție de cuantumul avansului plătit pentru un apartament.

Cum plătesc?

Toate plățile se efectuează prin bancă, în lei, la cursul de schimb al zilei aferente emiterii facturii. Plata avansului se face în maxim 7 zile de la data emiterii facturii. Pe parcurs, poți solicita facturi pentru sumele pe care vrei să le acoperi până în momentul predării apartamentului. Ultima tranșă trebuie achitată cu 24h înainte de semnarea la notar a contractului final de vânzare cumpărare.

Când se semnează contractul final?

Contractul final de vânzare cumpărare va fi semnat ulterior predării apartamentului si achitării integrale a valorii apartamentului.

Sunt obligat să cumpăr parcare?

Achiziția unui apartament la Nord One nu te obligă și la cumpărarea unei parcări. Aceasta se poate achiziționa și separat, ulterior, în limita unităților disponibile.

Ce finisaje sunt incluse?

În momentul predării, apartamentul va avea următoarele finisaje: gresie, faianță, parchet, uși de interior, geamuri termopan, obiecte sanitare, încălzire în pardoseală, centrală termică (individuală sau la comun), aparat de aer condiționat, sistem smart și interfon video.

Ce garanții se oferă?

Structura de beton are garanție pe viață, garanția pentru viciile ascunse este de 10 ani, pentru finisaje 3 ani iar pentru dotările apartamentului se trasnferă garanția producătorului către clientul final.

Modificări la balcon sau fațade?

Modificările exterioare la balcon sau fațadă nu sunt permise, pentru a conserva stilul și aspectul arhitectural al clădirii.

Ce presupune predarea?

La predarea apratamentului se întocmește procesul verbal de predare primire, se prezintă clientului apartamentul împreună și se face un instructaj de utilizare a dotărilor.

Când mă pot muta?

Mutarea în apartamentul achiziționat la Nord One se poate face imediat după recepția apartamentului și semnarea contractului final de vănzare cumpărare.

Remedieri ulterioare

În cazul în care există observații în ceea ce privește finisajele apartamentului și acestea sunt din vina dezvoltatorului, se stabilește de comun acord o dată până la care se vor remedia observațiile, fără niciun cost suplimentar.

Transferul utilităților

Transferul utilităților se face ulterior predării apartamentului și semnării contractului final, după dobândirea calității de propietar. Aceasta revine în sarcina cumpărătorului.

https://nord-one.ro/wp-content/uploads/2021/05/logo-nord-one-timisoara-footer2.png
Calea Aradului, Nr. 1, Timișoara

Social Media:

DEZVOLTATOR

Albedra Residential SA – parte a grupului Alber Holding, cu proiecte imobiliare în Timișoara, Arad, Oradea, Brașov și Cluj, s-a specializat din 2003 în dezvoltarea, coordonarea și implementarea proiectelor imobiliare de anvergură.

© Copyright: Albedra Residential SA – 2021