Poți fi candidatul ideal, dacă ai:
- Experiență anterioară: 2-3 ani pe o poziție similară
- Studii superioare economice
- Cunoștințe tehnice: legislație contabilă, fiscală
- Cunoştinţe CIEL, SAP – constituie un avantaj
- Orientare către client şi către rezultate
- Cunoştinţe MS Office – Excel, Word – nivel mediu
- Nivel bun de cunoaștere a limbii engleze – constituie avantaj
- Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor
- Abilități de comunicare şi relaționare în cadrul echipei
- Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă
- Flexibilitate, atenție la detalii și abilități de planificare și organizare a activităţii
- Capacitate de a finaliza obiectivele în termenul agreat
- Experiență în gestionarea bugetelor – constituie avantaj
- Bună capacitate de analiză, sinteză, interpretare, gândire analitică şi sintetizare a informaţiilor
- Persoană perseverentă, ordonată, organizată, corectă, tenace și motivată de rezultat
- Obiectivitate în aprecierea și analiza situaţiilor financiar-contabile
- Preocupare pentru propria dezvoltare profesională în vederea evoluției în carieră
Vei avea următoarele responsabilități:
- Verificarea documentelor primite conform cu procedurile companiei;
- Efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu cerințele legale şi procedurile interne (facturi, documente interne, impozite și taxe etc);
- Asigurarea alocării, verificării și ținerea evidenței cheltuielilor pe centre de cost;
- Efectuarea reconcilierii conturilor alocate şi întocmirea fişelor de reconciliere lunare;
- Asumarea răspunderii pentru corectitudinea tranzacțiilor efectuate și de corecta reflectare a acestora la nivel de cont;
- Întocmirea situaţiilor diverse la solicitarea departamentelor din companie, a auditului intern, extern și a autorităţilor statului;
- Colaborarea cu departamentele companiei în vederea asigurării unei reflectări cât mai corecte și consistente a informaţiilor financiare;
- Participarea activă la întâlniri, contribuția cu idei şi propuneri de îmbunătăţire, oferirea sprijinului colegilor din companie pe cerințe specifice domeniului de activitate.
Te vei bucura de o serie de beneficii şi avantaje:
- Salariu competitiv
- Bonusuri şi recompense în acord cu performanțele individuale, de echipă şi raportate la profit
- Beneficii suplimentare: asigurare medicală privată, pensie privată pilonul 3, zile de concediu în plus, în acord cu vechimea în companie
- Oportunităţi de dezvoltare profesională: cursuri de formare sau de perfecționare, participare la conferinţe şi evenimente de specialitate
- Oportunităţi de avansare în carieră
- Mediu de lucru stimulant și dinamic
Ne găsești și aici